Miss u Babe!

Åh,  Agnes fan vad jag saknar dig, hur har du det i fjällen? Här är det typ värsta nyårsfesten, det var liksom sju rätters middag helt sjukt! Det här var det: " fine almens cream with crunchy shreads of carrot" (mandel soppa med morots chips typ?) "lobster" (hummer) , "tangerin sorbet with basil essence" (typ madrarin sorbet), "beef tenderoin in à smooth mustard and chiantilly succé With rosmarin aroma" (biff med rosmarin sås typ? ), "vanligt delicacy With raserit coulis" (valnöts mosse typ, skitäcklig) "nougats varieté. And Christinas assortment " ( jul godis), "Lucky grapes" ( det är typ 12 vindruvor sen när klockan är typ en minut i tolv ska man typ äta alla och önska sig något,fast jag fattar inte varför? Aja långt inlägg och ointressant men det får bli så, fick låna en iPad så det är därför jag kan skriva å,ä och ö.
Ni har ju nyår om typ fyrtio minuter
Tror jag och vi har liksom om en timme och 40 minuter haha. Har köpt ett par snygga solglasögon, en necisär, och en skitsnygg väska. Det känns som om vi Borås värsta lyxhotellet typ Hhaha men det är det inte, eller jo både och! Haha fan Avad jag skriver men jag har inget att göra, sitter i receptionen och typ kollar när alla tjocka människor dansar haha. Visste n att i spanien firar man julafton den 7 januari? Aja det blev ett sjukt långt inlägg menmen hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0